Σύψας: Τα πιο αυστηρά μέτρα είναι στο «τραπέζι» - Ένα βήμα πριν το 2ο κύμα
Δεν είναι σωστό μέσα στον Αύγουστο να λάβουμε μέτρα που θα έχουν πολύ κακό αντίκτυπο στην οικονομία της Ελλάδας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής για τον κορονοϊό στη χώρα μας, Νίκος Σύψας για μία ακόμη φορά δεν έκρυψε την ανησυχία του τόσο για τον αυξημένο αριθμό κρουσμάτων όσο και για την χαλάρωση των μέτρων προστασίας. «Βρισκόμαστε σε αυτό που λέμε «κόκκινο συναγερμό. Είμαστε ένα βήμα πριν ονομάσουμε την κατάσταση ως δεύτερο κύμα επιδημίας στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή είναι η ώρα για μεγάλη συναίνεση. Δεν επιτρέπεται χαλάρωση, συνωστισμοί και δεν επιτρέπεται να νομίζουμε ότι το πρόβλημα τελείωσε» είπε χαρακτηριστικά.
Για τις τοπικές εστίες κορονoϊού ο κύριος Σύψας τόνισε μιλώνστας στον ΣΚΑΙ τη σημασία της χρήσης μάσκας και τήρησης αποστάσεων.

«Τα μέτρα πρέπει να τηρούνται. Αν δεν τηρούμε το μέτρο της απόστασης θα έχουμε προβλήματα.
Η μάσκα είναι συμπληρωματικό στοιχείο της απόστασης. Αν σήμερα προσπαθήσουμε όλοι οι Έλληνες και κρατάμε τις αποστάσεις και φοράμε τη μάσκα, θα αναστραφεί ταχύτατα αυτή η άνοδος της επιδημίας. Θα έχουμε ένα πολύ καλό Αύγουστο. Δεν είναι αργά» επεσήμανε.
Τέλος, όπως είπε, η κυβέρνηση έχει βάλει ήδη στο «τραπέζι» τα πιο αυστηρά μέτρα. «Δεν θέλω ούτε να τα συζητήσω. Δεν είναι σωστό μέσα στον Αύγουστο να λάβουμε μέτρα που θα έχουν πολύ κακό αντίκτυπο στην οικονομία της Ελλάδας».
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




