Κορωναϊός: Γεμάτες οι εκκλησίες - Αντισηπτικά, απολυμαντικά και... Αγιος ο Θεός!
Παρά τις προειδοποιήσεις ειδικών πολλοί ήταν εκείνοι που αψήφησαν τον κίνδυνο και γέμισαν τους ναούς ανήμερα της γιορτής της Ορθοδοξίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος στη Θεσσαλονίκη, οι πιστοί συνέρρευσαν στην εκκλησία για να εκκλησιαστούν και να μεταλάβουν, αψηφώντας τις οδηγίες και τις εκκλήσεις του ΕΟΔΥ και του υπουργείου Υγείας για την αποφυγή συναθροίσεων σε κλειστούς χώρους, μεταξύ αυτών και τους ναούς, λόγω του κοροναϊού. Οπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ του Open TV υπήρχε πολύς κόσμος την Κυριακή στην εκκλησία, ωστόσο, πολλά ήταν και τα μέτρα που ελήφθησαν για την αποφυγή διασποράς του ιού από ενδεχόμενους φορείς του.
Υπήρχαν αντισηπτικά, απολυμαντικά, γενικότερα ο κόσμος ήταν προσεκτικός, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η νεωκόρος του ναού κάθε δύο τρία λεπτά πήγαινε κι απολύμαινε τις εικόνες που προσκυνούσαν κι ασπάζονταν οι πιστοί.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



