Κοροναϊός - Δήμαρχος Πύργου: Οι πολίτες αρνούνται τον περιορισμό, κυκλοφορούν έξω
«Το ζήτημα της προσωπικής υπευθυνότητας δυστυχώς είναι πολύ χαμηλά», ανέφερε ο δήμαρχος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έκκληση να παραμείνουν σε καραντίνα στα σπίτια τους λόγω κοροναϊού, απηύθυνε ο δήμαρχος Πύργου Παναγιώτης Αντωνακόπουλος λέγοντας χαρακτηριστικά πως «το ζήτημα της προσωπικής υπευθυνότητας δυστυχώς είναι πολύ χαμηλά».
«Είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο στη διάδοση της ίωσης. Αυτοί οι άνθρωποι είναι συγγενείς εκείνων που ταξίδεψαν στους Αγίους Τόπους και άνθρωποι οι οποίοι εργάζονταν στον ίδιο χώρο και έχουν έρθει σε επαφή με κάποιον που έχει νοσήσει», τόνισε ο δήμαρχος μιλώντας στον ΣΚΑΪ και συνέχισε:
«Κυκλοφορούν ελεύθεροι. Δεν ξέρουμε πόσοι είναι, σίγουρα είναι αρκετοί γιατί με βάση και τα διαγνωσμένα κρούσματα και με βάση αυτούς που έχουν τεθεί σε καραντίνα. Το ζήτημα της προσωπικής υπευθυνότητας δυστυχώς είναι πολύ χαμηλά. Είναι και αδίκημα με βάση την ισχύουσα. Υπάρχει μια γενικότερη συστολή του κόσμου, αλλά όταν κυκλοφορούν πάνε στα καφενεία, στην αγορά»
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



