Θεσσαλονίκη: Κορονοπάρτι στην πλατεία Χημείου του ΑΠΘ με 1.000 άτομα και χωρίς μέτρα
Αρκετοί ήταν αυτοί που δεν φορούσαν μάσκες στο κορονοπάρτι που στήθηκε στην πλατεία Χημείου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ώρα που τα κρούσματα κορονοϊού στη Θεσσαλονίκη παρουσιάζουν ραγδαία αύξηση, κάποιοι στήνουν κορονοπάρτι αδιαφορώντας για τον κίνδυνο που υπάρχει από τη διασπορά της πανδημίας. Αυτό συνέβη και το Σάββατο, όταν σε κορονοπάρτι που έγινε στην πλατεία Χημείου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν περισσότερα από 1.000 άτομα.
Σύμφωνα με το thestival.gr, φοιτητές και διάφορα άλλα άτομα έγιναν ένα με διάφορες παρέες και διασκέδασαν - εν μέσω lockdown - καταναλώνοντας αλκοόλ και ακούγοντας μουσική με την πλειοψηφία των νέων να μην φορούν μάσκες κατά του κορονοϊού. Η προσέλευση όσων βρέθηκαν στο κορονοπάρτι ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου και συνεχίστηκε μέχρι τα μεσάνυχτα.
Η ΕΛ.ΑΣ. παρακολουθούσε διακριτικά το πάρτι, με αστυνομικούς να βρίσκονται σχετικά σε κοντινό σημείο. Τα πληρώματα των περιπολικών και των δικύκλων που περιπολούσαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έλαβαν εντολή να μην διέρχονται μπροστά από την πλατεία Χημείου για να μην προκληθεί επεισόδιο.
Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: Ελεύθερες οι διαδημοτικές μετακινήσεις αλλά συνωστισμός έξω από μπαρ
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



