Κορονοϊός: Βρέφος 5 ημερών στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Αγλαΐα Κυριακού
Το μωράκι είχε αναπνευστική δυσχέρεια και προτού εισαχθεί στην ΜΕΘ του Αγλαΐα Κυριακού ήταν σε θερμοκοιτίδα.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο νεότερος ασθενής με κορονοϊό στη χώρα μας είναι ένα βρέφος 5 ημερών, το οποίο μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο Αλεξάνδρα στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού τα ξημερώματα της Πέμπτης, 11 Μαρτίου 2021. Το μωράκι είχε αναπνευστική δυσχέρεια και προτού εισαχθεί στην ΜΕΘ του Αγλαΐα Κυριακού ήταν σε θερμοκοιτίδα.
Το βρέφος, σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ, είναι καλύτερα τις τελευταίες ώρες και είναι πολύ πιθανό σύντομα να βγει από τη ΜΕΘ και να μεταφερθεί εντός της ημέρας σε covid θάλαμο του νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία. Σύμφωνα πάντα με την ΠΟΕΔΗΝ, στα τρία νοσοκομεία Παίδων της Αττικής και το Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης νοσηλεύονται 20 παιδιά τα περισσότερα Δημοτικού.
Διαβάστε επίσης: Κορονοϊός: Αύξηση 206% του ιικού φορτίου στη Θεσσαλονίκη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



