Το τέρας: Ο νικητής του Χρυσού Φοίνικα επιστρέφει με μια δυναμικά συγκινητική ιστορία αγάπης και κοινωνικών συγκρούσεων
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Στις 16 Νοεμβρίου κυκλοφορεί στους κινηματογράφους η νέα ταινία «Το τέρας». Οταν ο μικρός της γιος, Minato, αρχίζει να συμπεριφέρεται περίεργα, η μητέρα του νιώθει ότι κάτι δεν πάει καλά. Ανακαλύπτοντας ότι ένας δάσκαλος είναι υπεύθυνος, απαιτεί από το σχολείο να μάθει τι συμβαίνει. Καθώς όμως η ιστορία ξετυλίγεται μέσα από τα μάτια της μητέρας, της δασκάλας και του παιδιού, η αλήθεια αναδεικνύεται σταδιακά. Ο νικητής του Χρυσού Φοίνικα (με την ταινία Κλέφτες Καταστημάτων) και διεθνώς αναγνωρισμένος σκηνοθέτης Hirokazu Kore-Eda επιστρέφει με μια δυναμικά συγκινητική ιστορία αγάπης, καθήκοντος, κοινωνικών συγκρούσεων και μυστικών.
«Ο Sakamoto Yuji, με τον οποίο συνεργάστηκα για πρώτη φορά σε αυτήν την ταινία, είναι ο σεναριογράφος που σέβομαι περισσότερο από όλους. Είμαι λίγο μεγαλύτερος από αυτόν, αλλά ζήσαμε τις ίδιες εποχές, αναπνέοντας τον ίδιο αέρα κάτω από τον θολό ουρανό. Γράψαμε για παραμέληση, εγκληματίες και ψευδο-οικογένειες. Οι ιστορίες μας έχουν παρόμοια θεματική, παρόλο που τις γράψαμε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.
Ωστόσο, χρησιμοποιήσαμε τους δικούς μας διαφορετικούς τρόπους για να τα παραδώσουμε. Ήταν σαν να εισπνέεις τον ίδιο αέρα αλλά να τον εκπνέεις διαφορετικά. Αυτή τη φορά, ο Sakamoto και εγώ κάναμε μια ταινία συντονίζοντας την αναπνοή μας. Η ιστορία απεικονίζει ένα περιστατικό που αφορά παιδιά σε ένα μικρό σχολείο σε μια μικρή περιφερειακή πόλη της Ιαπωνίας και τις μικρές σπίθες της φωτιάς που δημιουργούν ένα τεράστιο ρήγμα μεταξύ των ανθρώπων που ζουν εκεί.
Συμμετείχα στην ανάπτυξη του σεναρίου το 2019 μετά από πρόσκληση του παραγωγού Kawamura Genki. Δουλεύοντας για πρώτη φορά με αυτήν την ομάδα σεναριογράφων, παραγωγών και του Ryuichi Sakamoto, ενός μουσικού με τον οποίο πάντα ήθελα να συνεργαστώ, καταφέραμε να κάνουμε μια ταινία που με κάνει περήφανο» υπογραμμίζει ο Kore-eda Hirokazu
Σύμφωνα με το Variety, «ο Kore-eda κρύβει έκκληση έκπληξης για αποδοχή κάτω από πολύ πιο σκοτεινά θέματα. Ενα χρονοδιάγραμμα και η επιλεκτική αποκάλυψη κρίσιμων πληροφοριών εμποδίζουν το κοινό να μαντέψει πού μπορεί να κατευθυνθεί αυτό το πορτρέτο ενός προ-έφηβου. Ο νικητής του Χρυσού Φοίνικα του 2018 ανοίγει την τελευταία του συμμετοχή στο διαγωνισμό των Καννών μ' ένα κτίριο που φλέγεται - ένα μπαρ όπου μοναχικοί άντρες αναζητούν γυναικεία παρέα - και τον Minato (Kurokawa Soya) να παρακολουθεί την κόλαση από ένα κοντινό μπαλκόνι. Ο Kore-eda θα επιστρέψει σε αυτή τη σκηνή τρεις φορές κατά τη διάρκεια της ταινίας, αναδιπλώνοντας την αφήγηση από διαφορετική οπτική γωνία κάθε φορά, πριν τελικά αποκαλύψει ποιος έβαλε τη φωτιά».
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr