ΥΠΕΞ Ισραήλ στο OPEN: «Υπερασπιζόμαστε τον εαυτό μας - Είμαστε ευγνώμονες για τη βοήθεια των ΗΠΑ»
«Μίλησα με τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών, ο οποίος καταδίκασε την επίθεση κατά του νοσοκομείου», τόνισε ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο OPEN μίλησε ο υπουργός Εξωτερικών του Ισραήλ, Γκίντεον Σαάρ, στην απεσταλμένη του ΟΡΕΝ, Αδαμαντία Λιόλιου, σχετικά με την ιρανική πυραυλική επίθεση στο οικονομικό κέντρο και το μεγαλύτερο νοσοκομείο στο νότιο Ισραήλ, στην Μπερ Σεβά.
«Μίλησα με τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών, ο οποίος καταδίκασε την επίθεση κατά του νοσοκομείου», τόνισε ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών.
«Υπερασπιζόμαστε τον εαυτό μας και είμαστε ευγνώμονες για τη βοήθεια των ΗΠΑ σε επιχειρήσεις άμυνας», δήλωσε.
Από πλευράς του, τραυματιοφορέας στο νοσοκομείο Σορόκα περιγράφει στο OPEN: «Ακούστηκε ένα μεγάλο μπουμ, όλοι έπεσαν πίσω. Μετά όταν τελείωσαν όλα, πήγαμε μέσα να ελέγξουμε ποιος έχει τραυματιστεί».
Ο επικεφαλής Διοίκησης Ασφαλείας του Ισραήλ, δήλωσε: «Ήμασταν αρκετά τυχεροί καθώς η διοίκηση του νοσοκομείου είχε απομακρύνει πολλούς ασθενείς πριν μέρες σε υπόγειους χώρους. Αυτός ήταν ο λόγος που δεν είχαμε πολύ σοβαρούς τραυματισμούς».
Το OPEN στο νοσοκομείο που χτυπήθηκε
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



