Δασμοί Τραμπ: Σε καλό κλίμα η συνάντηση μεταξύ του Ευρωπαίου Επιτρόπου Εμπορίου και του Αμερικανού αντιπροσώπου
Τι ανέφεραν οι δυο πλευρές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση στο Παρίσι του Ευρωπαίου Επιτρόπου Εμπορίου Μάρος Σέφκοβιτς με τον Αντιπρόσωπο των ΗΠΑ για το Εμπόριο Τζέιμισον Γκριρ.
Σε ανάρτησή του στο Χ ο κ. Σέφκοβιτς δήλωσε ότι είχε μια «παραγωγική και εποικοδομητική συνάντηση» με τον ομόλογό του στο περιθώριο της Υπουργικής Συνόδου Εμπορίου.
«Προχωράμε προς τη σωστή κατεύθυνση με ρυθμό και παραμένουμε σε στενή επαφή για να διατηρήσουμε τη δυναμική», δήλωσε ο Επίτροπος Εμπορίου, αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις των δυο πλευρών για το ζήτημα των δασμών.
Όπως έχει γνωστό από τον εκπρόσωπο Τύπου της Κομισιόν για θέματα Εμπορίου, οι συζητήσεις για τους δασμούς έχουν περάσει σε επίπεδο ανταλλαγής εγγράφων, γεγονός που δείχνει ότι προχωρούν και φαίνεται πως γίνονται σε καλό κλίμα, μετά την τηλεφωνική επικοινωνία της Προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



