Γέννησε και ανακάλυψε πως το μωρό ήταν άλλης γυναίκας - Η κλινική τής είπε πως «λυπάται ειλικρινά»
Η ίδια κλινική το περασμένο έτος είχε καταβάλει 56 εκατ. δολάρια Αυστραλίας σε εκατοντάδες ασθενείς «των οποίων τα έμβρυα χάθηκαν»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μία γυναίκα στην Αυστραλία, αφού γέννησε, ανακάλυψε πως το μωρό ήταν άλλης γυναίκας, καθώς η κλινική τής εμφύτευσε «λάθος έμβρυο».
«Το μπέρδεμα στο Monash IVF στο Μπρισμπέιν του Κουίνσλαντ αποδίδεται σε ανθρώπινο λάθος», όπως μεταδίδουν αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της κλινικής είπε πως «λυπάται ειλικρινά» και δήλωσε πως και ο ίδιος και οι εργαζόμενοι «είναι συντετριμμένοι από το λάθος»...
Η ίδια κλινική το περασμένο έτος είχε καταβάλει 56 εκατ. δολάρια Αυστραλίας σε εκατοντάδες ασθενείς «των οποίων τα έμβρυα χάθηκαν», σύμφωνα με το BBC. Επρόκειτο για ομαδική αγωγή 700 πρώην ασθενών «για την καταστροφή εμβρύων μετά από ανακριβή γενετικά τεστ».
Η κλινική έχει ξεκινήσει έρευνα και το περιστατικό έχει παραπεμφθεί στους ρυθμιστικούς φορείς. Από τη διοίκηση λένε πως «επρόκειτο για μεμονωμένο περιστατικό».
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



