Συρία: «Αγωνιζόμαστε για ελεύθερα και αντικειμενικά ΜΜΕ» δηλώνει ο αρμόδιος υπουργός
Ανέφερε ότι θέλει να ενισχύσει την ελευθερία του Τύπου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενέργειες για να εξασφαλιστεί η ελευθερία του Τύπου κάνει, σύμφωνα με τις δηλώσεις του, ο υπουργός Ενημέρωσης της Συρίας, Μοχάμεντ αλ-Ομάρ, τονίζοντας ότι εγγυάται την αλλαγή, σε σχέση με όσα ίσχυαν επί δεκαετίες στη χώρα.
Το καθεστώς Άσαντ έπεσε μετά από πολλά χρόνια, με τη Συρία να έχει μπει σε νέα εποχή και τη νέα κυβέρνηση να σημειώνει ότι αγωνίζεται για την ελευθερία του Τύπου.
«Υπήρξε ισχυρός περιορισμός των ελευθεριών του Τύπου και της έκφρασης τον καιρό του καθεστώτος που εφάρμοζε λογοκρισία. Στην επόμενη φάση εργαζόμεστε για την ανοικοδόμηση ενός ελεύθερου, αντικειμενικού και επαγγελματικού συριακού πεδίου μέσω ενημέρωσης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μοχάμεντ αλ-Ομάρ, μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Ο Ομάρ είναι μέλος της μεταβατικής κυβέρνησης, η οποία ανέλαβε τα ηνία της Συρίας τον Δεκέμβριο, ανατρέποντας τον Μπασάρ αλ-Άσαντ. Εκτός από την ελευθερία του Τύπου, ο Ομάρ τοποθετήθηκε και για τη γραφειοκρατία, υπογραμμίζοντας ότι θέλει να τη μειώσει και να διευκολύνει τη δουλειά των ομάδων των ξένων ΜΜΕ.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



