Συνάντηση Μητσοτάκη με τον Εμίρη του Κατάρ: Επιχειρηματική αποστολή στην Αθήνα
Επιβεβαίωσαν την αμοιβαία βούλησή τους για ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στην Ντόχα βρίσκεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συναντήθηκε με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Tamim bin Hamad Al Thani. Στην συνάντηση επιβεβαίωσαν την αμοιβαία βούλησή τους για ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας στην οικονομία και σε τομείς όπως ο τουρισμός και ο πολιτισμός.
Τι συζήτησαν
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε για τις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας μετά και την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας και τόνισε ότι η Ελλάδα παρουσιάζει μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες, ιδιαίτερα στην ενέργεια, τον τουρισμό, τον αγροδιατροφικό τομέα. Συμφωνήθηκε να υπάρξει σύντομα επιχειρηματική αποστολή στην Αθήνα για τη διερεύνηση δυνατοτήτων συνεργασίας.
Ο Πρωθυπουργός απηύθυνε πρόσκληση στον Εμίρη του Κατάρ να επισκεφθεί την Αθήνα, την οποία ο Σεΐχης Tamim bin Hamad Al Thani αποδέχθηκε.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε ακόμα η κατάσταση στη Γάζα και οι τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.
Ο Πρωθυπουργός υπογράμμισε τον σημαντικό διαμεσολαβητικό ρόλο που παίζει το Κατάρ για την απελευθέρωση των ομήρων και την ειρήνη στην περιοχή, ενώ ο Εμίρης του Κατάρ εξέφρασε την εκτίμησή του για τις πρωτοβουλίες και τον ρόλο της Ελλάδας στην περιοχή.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



