Ουκρανός αξιωματούχος: Το αεροδρόμιο του Κιέβου θα ανοίξει σύντομα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το αεροδρόμιο του Κιέβου αναμένεται να ανοίξει και πάλι σύντομα, δήλωσε ο προσωπάρχης του Βολοντίμιρ Ζελένσκι, τονίζοντας πως «η Ουκρανία έχει γίνει σταδιακά πιο ισχυρή κατά τον περασμένο χρόνο».
Ο Αντρίι Γέρμακ έκανε αυτή τη δήλωση σε διπλωμάτες στο διεθνές αεροδρόμιο Μπορίσπιλ έξω από την πρωτεύουσα.
«Αυτή η επιστροφή σε στοιχεία ειρήνης είναι δυνατή διότι η Ουκρανία έχει γίνει πιο ισχυρή», τόνισε, με τα σχόλια αυτά να αναρτώνται και στην ιστοσελίδα του Ζελένσκι.
«Είμαστε τώρα σε θέση να παράσχουμε ασφάλεια για το σημείο αυτό. Χάρη στις αμυντικές μας δυνάμεις και τους φίλους μας, τις χώρες σας. Είμαι βέβαιος ότι οι συμβολικές κάρτες επιβίβασης που σας δόθηκαν όταν ήρθατε σήμερα σύντομα θα είναι πραγματικές».
Ο αναπληρωτής του Γέρμακ, ο Αντρίι Σίμπιγκα, δήλωσε στην ίδια εκδήλωση ότι το αεροδρόμιο ήταν η πρώτη βασική υποδομή που έκλεισε στην Ουκρανία όταν τα ρωσικά στρατεύματα εισέβαλαν στις 24 Φεβρουαρίου του 2022 και θα είναι η πρώτη που θα ξανανοίξει μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες.
Ο ίδιος είχε προσκαλέσει τους διπλωμάτες να συζητήσουν τα στοιχεία του ειρηνευτικού σχεδίου των 10 σημείων του Ζελένσκι, που προβλέπει την απόσυρση των ρωσικών στρατευμάτων, την αναγνώριση του ουκρανικών συνόρων του 1991 και τη σύσταση δικαστηρίου για εγκλήματα πολέμου.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



