Απειλές από τη Βόρεια Κορέα: Όποια παρεμβολή στη λειτουργία του δορυφόρου μας θα εκληφθεί ως κήρυξη πολέμου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η Βόρεια Κορέα απείλησε πως σε τυχόν αμερικανική παρεμβολή στη λειτουργία του δορυφόρου της, θα απαντήσει «εξουδετερώνοντας» κατασκοπευτικούς δορυφόρους των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Άμυνας της Βόρειας Κορέας που επικαλείται το βορειοκορεάτικο πρακτορείο, η Πιονγκγιάνγκ θα θεωρήσει «κήρυξη πολέμου» οποιαδήποτε παρεμβολή στη λειτουργία του δορυφόρου «Malligyong-1».
Έπειτα από δύο αποτυχημένες απόπειρες, τον Μάιο και τον Αύγουστο, η Βόρεια Κορέα κατάφερε στις 21 Δεκεμβρίου να θέσει σε τροχιά τον πρώτο της κατασκοπευτικό δορυφόρο.
Ισχυρίζεται πως είναι πλέον σε θέση να παρακολουθεί τις στρατιωτικές δραστηριότητες των ΗΠΑ και της Νότιας Κορέας.
Την Παρασκευή, η Σεούλ έθεσε επίσης σε τροχιά τον πρώτο της κατασκοπευτικό δορυφόρο, ενώ σκοπεύει να εκτοξεύσει άλλους τέσσερις μέχρι το τέλος του 2025.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



