Τούρκοι καλούν καρκινοπαθείς από τα Δωδεκάνησα για νοσηλεία σε ιδιωτικά νοσοκομεία - «Έχουν δει την αδυναμία μας», λέει η πρόεδρος των ασθενών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ώρα που τα νοσοκομεία στην Κω και τη Ρόδο αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης και το ακτινοθεραπευτικό κέντρο δεν λειτουργεί ακόμα και με αποτέλεσμα καρκινοπαθείς ασθενείς να μην μπορούν να παραμείνουν στο νησί για τις θεραπείες τους, μια ιδιωτική κλινική στην Αλικαρνασσό της Τουρκίας ξεκίνησε καμπάνιας διαφήμισης για τις θεραπείες της.
Σύμφωνα με τη «Δημοκρατική», η χορηγούμενη διαφήμιση της τουρκικής ιδιωτικής κλινικής Acibadem, με παραρτήματα στην Ολλανδία, στη Βουλγαρία και στη Βόρεια Μακεδονία, καλεί τους Δωδεκανήσιους στα ελληνικά, να συμπληρώσουν μια φόρμα για να λάβουν δωρεάν γνώμη για τη θεραπεία του καρκίνου τους παρέχοντας μάλιστα όπως αναφέρεται έκπτωση 50% στα δρομολόγια Kos -Bodrum!
«Έχουν δει την αδυναμία που υπάρχει στα Δωδεκάνησα» δήλωσε στο OPEN, η πρόεδρος του Συλλόγου Στήριξης Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου Μαρία Κρητικού. Δείτε τι λέει η ίδια για όσα συμβαίνουν.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



