Τούρκοι καλούν καρκινοπαθείς από τα Δωδεκάνησα για νοσηλεία σε ιδιωτικά νοσοκομεία - «Έχουν δει την αδυναμία μας», λέει η πρόεδρος των ασθενών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την ώρα που τα νοσοκομεία στην Κω και τη Ρόδο αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης και το ακτινοθεραπευτικό κέντρο δεν λειτουργεί ακόμα και με αποτέλεσμα καρκινοπαθείς ασθενείς να μην μπορούν να παραμείνουν στο νησί για τις θεραπείες τους, μια ιδιωτική κλινική στην Αλικαρνασσό της Τουρκίας ξεκίνησε καμπάνιας διαφήμισης για τις θεραπείες της.
Σύμφωνα με τη «Δημοκρατική», η χορηγούμενη διαφήμιση της τουρκικής ιδιωτικής κλινικής Acibadem, με παραρτήματα στην Ολλανδία, στη Βουλγαρία και στη Βόρεια Μακεδονία, καλεί τους Δωδεκανήσιους στα ελληνικά, να συμπληρώσουν μια φόρμα για να λάβουν δωρεάν γνώμη για τη θεραπεία του καρκίνου τους παρέχοντας μάλιστα όπως αναφέρεται έκπτωση 50% στα δρομολόγια Kos -Bodrum!
«Έχουν δει την αδυναμία που υπάρχει στα Δωδεκάνησα» δήλωσε στο OPEN, η πρόεδρος του Συλλόγου Στήριξης Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου Μαρία Κρητικού. Δείτε τι λέει η ίδια για όσα συμβαίνουν.
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



