Ουκρανία: Αποκαταστάθηκε η διαδικτυακή σύνδεση μεταξύ του πυρηνικού σταθμού στη Ζαπορίζια και του ΔΟΑΕ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η κρατική εταιρία πυρηνικής ενέργειας της Ουκρανίας Energoatom ανακοίνωσε το Σάββατο ότι βοήθησε στην αποκατάσταση μιας διαδικτυακής σύνδεσης μεταξύ της Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας (ΔΟΑΕ) και των σέρβερ του πυρηνικού σταθμού στη Ζαπορίζια, που τελεί υπό τον έλεγχο των ρωσικών στρατιωτικών δυνάμεων.
Σε μία ανακοίνωση, η Energoatom ανακοίνωσε ότι η σύνδεση με τους σέρβερ του πυρηνικού σταθμού χάθηκε στις 30 Μαΐου, αλλά αποκαταστάθηκε στις 10 Ιουνίου, επιτρέποντας στον ΔΟΑΕ να επανακτήσει την παρακολούθηση των δεδομένων ελέγχου των πυρηνικών υλικών στο αναφερόμενο σταθμό ατομικής ενέργειας.
Χλιδάτος γάμος με άρωμα… Bollywood στη Ρόδο: Δείτε φωτογραφίες από την εντυπωσιακή τελετή
Αδιανόητη υπόθεση: 62χρονος Βρετανός τουρίστας φέρεται να βίασε την κόρη του στα Μάλια
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



