Ο Πούτιν έλαβε την αναμνηστική δόση εμβολίου με Sputnik Light
Sputnik V🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την αναμνηστική δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού έλαβε ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλάντιμιρ Πούτιν όπως μετέδωσαν τα ρωσικά πρακτορεία ειδήσεων. Ο Βλαντίμιρ Πούτιν είχε ανακοινώσει τον Ιούνιο 2021 ότι εμβολιάστηκε με το εμβόλιο Sputnik V.
«Σήμερα, κατόπιν συστάσεως δικής σας και των συναδέλφων σας, εμβολιάστηκα πάλι, με Sputnik Light. Αυτό ονομάζεται επανεμβολιασμός», δήλωσε ο Πούτιν κατά την συνάντησή του με τον υποδιευθυντή του Ερευνητικού Κέντρου Επιδημιολογίας και Μικροβιολογίας Gamaleya, το οποίο έχει αναπτύξει τα δύο εμβόλια.
Υπενθυμίζεται, ότι ένα από τα πρώτα άτομα στη Ρωσία που έκανε το εμβόλιο της Sputnik V, ήταν μια από τις κόρες του Πούτιν, ενώ συμμετείχε και στα πειράματα.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




