Μητσοτάκης προς πολίτες: Μένουμε πολιορκημένοι, γιατί είμαστε ελεύθεροι
Επίκληση στο συναίσθημα των πολιτών έκανε ο πρωθυπουργός στην κυβερνητική προσπάθεια που γίνεται για να μείνουν σπίτι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο κλείσιμο της τοποθέτησής του, από το βήμα της Βουλής, ο Κυριάκος Μητσοτάκης απευθύνθηκε στο συναίσθημα των πολιτών στο πλαίσιο της κυβερνητικής προσπάθειας που γίνεται για να μείνουν σπίτι.
Στην ομιλία του, ο πρωθυπουργός ανέφερε: «Κλείνω με μία αναφορά του Γάλλου ιστορικού, Ζαν ντε Λιμό, ο οποίος έγραψε για τον φόβο στις επιδημίες. 'Σε αυτές τις συνθήκες συνθλίβεται η έννοια του μέσου ανθρώπου. Και τότε μόνο δύο πράγματα μπορεί να είσαι: ή αδρανής ή ηρωικός'. Τίποτα άλλο. Σε αυτό το ερώτημα λοιπόν απαντάμε, αποφασίζοντας να αρθούμε πάνω από τον προσωπικό μας μέσο όρο για να τον πάμε ακόμη ψηλότερα όταν αυτή η μάχη γίνει παρελθόν. Μέχρι τότε, μένουμε σπίτι. Σαν ελεύθεροι πολιορκημένοι, που επιλέγουν, όμως, να είναι πολιορκημένοι γιατί είναι ελεύθεροι».
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



