Κορονοϊός: Προσφέρει το 50% του μισθού της η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου
Το ίδιο ζήτησε κι ο Μητσοτάκης από τους βουλευτές του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για δύο μήνες θα παραχωρήσει τον μισό μισθό της η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου στο ταμείο για τον κορονοϊό, σε μια συμβολική κίνηση που αποφάσισε να προχωρήσει η Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Η κα. Σακελλαροπούλου όπως ανακοινώθηκε «εκτιμώντας την δύσκολη οικονομική συγκυρία στην οποία έχει βρεθεί η χώρα λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης αποφάσισε για τους επόμενους δυο μήνες να καταθέσει το ήμισυ του μισθού της στον σχετικό ειδικό λογαριασμό».
Το πρωί της Δευτέρας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε να πράξουν το ίδιο και οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος.
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




