Κεραμέως: Θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να μην γίνουν πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο
Η κυρία Κεραμέως γνωστοποίησε την ελπίδα της ότι οι Πανελλαδικές θα γίνουν τον Ιούνιο και στην χειρότερη περίπτωση τον Ιούλιο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ό,τι περνάει από το χέρι της δήλωσε πως θα κάνει η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, για να μην γίνουν οι πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο λόγω του κορονοϊού.
Ειδικότερα, δήλωσε πως «Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου, η αναστάτωση για τους υποψηφίους για τα ΑΕΙ να είναι μικρή και να μην γίνουν οι πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο», ενώ παράλληλα, μιλώντας στο ΣΚΑΪ, εξέφρασε την αγωνία της για τη χρονική στιγμή που θα ανοίξουν τα σχολεία.
Η κυρία Κεραμέως γνωστοποίησε την ελπίδα της ότι οι Πανελλαδικές θα γίνουν τον Ιούνιο και στην χειρότερη περίπτωση τον Ιούλιο.
Όσον αφορά την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών, η υπουργός Παιδείας, επανέλαβε ότι με τα σημερινά δεδομένα θα γίνει:
- Με παράταση του διδακτικού έτους και
- Με μείωση της διδακτέας ύλης
Η Νίκη Κεραμέως ανέφερε επίσης ότι οι όποιες αποφάσεις θα ληφθούν εξαρτώνται από το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία και τις οδηγίες που θα λάβει το υπουργείο από τους ειδικούς.
Σε ό,τι αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση είπε ότι σήμερα θα επικοινωνήσει με τους τομεάρχες παιδείας όλων των κομμάτων για να τους ενημερώσει για τις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



