Κυριακος Μητσοτάκης για κοροναϊό: «Είχαμε σχέδιο, ήμασταν έτοιμοι»
Τι δήλωσε μετά τη σύσκεψη με αντικείμενο την αντιμετώπιση του κοροναϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σύσκεψη με αντικείμενο την αντιμετώπιση του κοροναϊού πραγματοποιήθηκε σήμερα, υπό τον πρωθυπουργό, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Κατά την έναρξη της σύσκεψης ο Κυριάκος Μητσοτάκης δήλωσε:
«Κατ’ αρχάς θέλω να πω και δημόσια συγχαρητήρια για όλη τη δουλειά που έχει γίνει. Νομίζω έχουμε αντιμετωπίσει αυτή την κρίση με τον μέγιστο δυνατό επαγγελματισμό.
Έχουμε δείξει ότι ήμασταν έτοιμοι. Έχουμε σχέδιο. Προφανώς ετοιμαζόμαστε και για τις επόμενες φάσεις εξάπλωσης του ιού. Αλλά θέλω για άλλη μία φορά να τονίσω πόσο σημαντικό είναι όλοι να ακολουθούν τις συμβουλές των ειδικών.
Το μήνυμα είναι πάρα πολύ σαφές, πρέπει να φτάσει σε κάθε σπίτι: Να δείχνουμε ψυχραιμία και να γνωρίζουμε βέβαια -όπως έχετε πει πολλές φορές- ότι μπορεί μεν να είμαστε στην αρχή αλλά μιλάμε για μία ασθένεια η οποία δεν έχει ουσιαστικά διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτά της γρίπης. Κατά συνέπεια δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται με υπερβολικό πανικό».
Στη σύσκεψη συμμετείχαν επίσης ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιος για τον συντοντονισμό του κυβερνητικού έργου Άκης Σκέρτσος, ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας και ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας για τον κορονοϊό και επιστημονικός συνεργάτης του ΕΟΔΥ, καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας.
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



