Η ΝΔ άλλαξε το σήμα της για να τιμήσει το Πολυτεχνείο
«Το Πολυτεχνείο συμπυκνώνει την αντίδραση μιας γενιάς στον αυταρχισμό της δικτατορίας» έγραψε στο Twitter ο Κυριάκος Μητσοτάκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Η Νέα Δημοκρατία συμμετέχοντας στον εορτασμό της εξέγερσης του Πολυτεχνείου αφιερώνει το λογότυπο της στους αγώνες των νέων για ελευθερία» ήταν η ανάρτηση στο λογαριασμό της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Twitter.
Εντωμεταξύ ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχολιάζοντας την 45η επέτειο της εξέγερσης αναφέρει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Τwitter πως «Το Πολυτεχνείο συμπυκνώνει την αντίδραση μιας γενιάς στον αυταρχισμό της δικτατορίας. Μας υπενθυμίζει ότι η Δημοκρατία δεν ήταν πάντα δεδομένη. Η δική μας πρόκληση είναι να την εμβαθύνουμε, θωρακίζοντας τους θεσμούς της από όσους επιχειρούν να τους υπονομεύσουν».
Δείτε τις αναρτήσεις:
Διαβάστε ακόμη
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



