Πλεύρης για οπλοκατοχή: Να υπάρχει μόνο για το σπίτι, αλλά με αυστηρούς κανόνες
«Αν αμυνθείς με όπλο σπίτι σου δεν μπορεί να πηγαίνει στα δικαστήρια - Ηλιθιότητα η βεντέτα», τα σχόλια του υπουργού Μετανάστευσης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Λιγότερο ένθερμος οπαδός της οπλοκατοχής από τον Άδωνι Γεωργιάδη εμφανίστηκε ο Θάνος Πλεύρης, ο οποίος, πάντως, τόνισε ότι δεν είναι καθόλου αρνητικός αρκεί να υπάρχουν αυστηροί κανόνες.
«Το θέμα της οπλοκατοχής μπορεί να υπάρχει με πολύ αυστηρούς κανόνες και μόνο για το σπίτι. Δεν είμαι οπαδός ενός μοντέλου ότι γίνεσαι 18 χρονών και μπορείς να παίρνεις όπλο επειδή είσαι ενήλικος πολίτης.
Υπάρχουν λόγοι για τους οποίους πρέπει να έχει όπλο κάποιος», τόνισε αρχικά στο MEGA ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου και συνέχισε λέγοντας ότι «η οπλοκατοχή κατά την άποψή μου πρέπει να έχει πολύ αυστηρούς κανόνες, όχι να μην υπάρχει και να αφορά στην οικία. Δεν είμαι οπαδός των πολλών όπλων. Πιστεύω ότι όταν μπαίνει κάποιος μέσα στην οικία σου, είτε με όπλο είτε χωρίς όπλο και αμυνθείς, προφανώς δεν μπορείς να πηγαίνεις στα δικαστήρια».
«Ηλιθιότητα η βεντέτα»
Ξεκαθάρισε, βέβαια, ότι οι βεντέτες δεν έχουν καμία λογική.
«Η βεντέτα είναι έγκλημα, δεν υπάρχουν ηθικοί κανόνες. Είναι έγκλημα του αισχίστου είδους. Μπορεί να υπήρχε κάποιους αιώνες πριν αλλά τώρα είναι ηλιθιότητα και όχι πράξη τιμής».
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




