Μητσοτάκης σε τηλεδιάσκεψη για Ουκρανία: Βασική προτεραιότητα η κατάπαυση
Όσα είπε στην παρέμβασή του ο πρωθυπουργός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έλαβε μέρος το απόγευμα στην τηλεδιάσκεψη των ηγετών για την Ουκρανία που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Βρετανίας, της Γαλλίας και της Γερμανίας.
Σύμφωνα με το ενημερωτικό σημείωμα του Μεγάρου Μαξίμου, ο κ. Μητσοτάκης, στην παρέμβασή του υπογράμμισε τη σημασία του αμερικανικού ρόλου και της διατλαντικής σχέσης, επεσήμανε ότι η κατάπαυση του πυρός αποτελεί πρώτη προτεραιότητα και οτι έχει μεγάλη σημασία πώς θα αξιοποιηθεί, εφόσον επιτευχθεί.
Τέλος, ο Πρωθυπουργός τόνισε εμφατικά την πάγια θέση της Ελλάδας, «ότι τα σύνορα δεν αλλάζουν δια της βίας και πως μόνο η Ουκρανία μπορεί να λάβει αποφάσεις αναφορικά με τα εδάφη της».
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί και πολιτική: Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




