Επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον ΥΠΕΞ του Κουβέιτ για τη Μέση Ανατολή - «Λύση μόνο μέσω διπλωματίας»
Τι συζήτησαν οι δυο υπουργοί
Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης επικοινώνησε σήμερα το απόγευμα με τον ομόλογο του Υπ.Εξ. του Κουβέιτ Abdullah Ali Al-Yahya.
Σύμφωνα με την ανάρτηση του υπουργείου στην πλατφόρμα Χ οι δύο ΥΠΕΞ αναφέρθηκαν στις τελευταίες εξελίξεις στην Μέση Ανατολή, επισημαίνοντας ότι η διπλωματία παραμένει η μόνη αποτελεσματική προσέγγιση για την επίλυση της συνεχιζόμενης κρίσης και τη διασφάλιση της περιφερειακής και διεθνούς σταθερότητας και ειρήνης.
Οι δυο ΥΠΕΞ συμφώνησαν παράλληλα για τη σημασία της διατήρησης της ασφαλούς ναυσιπλοΐας.
📞 🇬🇷FM George Gerapetritis spoke w/🇰🇼 FM Abdullah Ali Al-Yahya. The two FMs touched upon the latest dvlpmts in the broader Middle East, emphasizing that diplomacy remains the sole efficient approach to resolving the ongoing crisis & safeguarding regional&int'l stability& peace. pic.twitter.com/p3FWDti9No
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) June 24, 2025
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



