Φόρουμ Δελφών - Δούκας: Ο ΕΝΦΙΑ πρέπει να περάσει στους Δήμους
Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, σε συνέντευξή του στην «Η», στο περιθώριο του Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ξεκάθαρα υπέρ της μεταφοράς της είσπραξης και διαχείρισης του ΕΝΦΙΑ στους δήμους τάχθηκε Δήμαρχος Αθηναίων, κ.Χάρης Δούκας, σε συνέντευξή του στην «Η», στο πλαίσιο του 10ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιείται από σήμερα Τετάρτη, 9 Απριλίου έως και το Σάββατο 12 Απριλίου.
Μιλώντας στην «Η», ο κ. Δούκας τονίζει ότι η αποκέντρωση των πόρων και της ευθύνης είναι μονόδρομος για να ενισχυθεί η διαφάνεια, και η αποδοτικότητα. «Η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει πλέον “ενηλικιωθεί”», σημειώνει.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



