Γραμματίδης: «Πρότεινα αναστολή δρομολογίων του ΟΣΕ για διευκόλυνση των έργων αποκατάστασης»
«Έλεγα συνέχεια και είμαι απόλυτα πεπεισμένος, ότι ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής» ανέφερε🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξηγήσεις για το υπόμνημα που είχε αποστείλει στον Κυριάκο Μητσοτάκη για αναστολή των επιβατικών δρομολογίων μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία, έδωσε ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννος Γραμματίδης. Είπε ότι η πρότασή του δεν σχετίζονταν με θέματα ασφαλείας, αλλά για να διευκολυνθούν τα έργα αποκατάστασης των ζημιών.
Ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής
«Έλεγα συνέχεια και είμαι απόλυτα πεπεισμένος, ότι ο σιδηρόδρομος είναι ασφαλής, γιατί υπάρχουν τα μέσα και η εμπειρία», είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στον Status FM.
«Ο λόγος που πρότεινα αναστολή δρομολογίων, ήταν να διευκολυνθεί η διαδικασία των έργων αποκατάστασης μετά τις ζημιές στη Θεσσαλία αλλά και τα έργα για τις αυτόματες ισόπεδες διαβάσεις στη Βόρεια Ελλάδα, οι οποίες είναι περίπου 95, όπου έχουμε ατυχήματα μεταξύ τρένων και αυτοκινήτων, τα οποία προσπαθούν να περάσουν τη διάβαση. Για αυτό το λόγο, μας διατέθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών ποσό 25 εκ. ευρώ.
Αυτό είπα στον πρωθυπουργό, ότι όλοι έχουν να κερδίσουν από αυτή την αναστολή: ο σιδηρόδρομος θα παρουσιάσει ένα σύγχρονο ολοκληρωμένο δίκτυο μέσα σε δύο χρόνια, οι κατασκευαστικές εταιρίες θα κάνουν χωρίς προσκόμματα κυκλοφορίας τη δουλειά τους», ανέφερε ο κ. Γραμματίδης.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



