Δούκας: «Ας χτίσουμε μία κοινωνία περισσότερο φωτεινή και ευημερούσα για όλες και όλους»
Το μήνυμα του Δημάρχου Αθηναίων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στη δημιουργία μιας κοινωνίας περισσότερο "φωτεινής και ευημερούσας" από τις παλαιότερες, αναφέρθηκε ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας στο χαιρετιστήριο μήνυμά του από τη Δεξαμενή Αθηνών όπου παρακολούθησε την τελετή των Θεοφανείων.
Ειδικότερα στο μήνυμα του ο κ. Δούκας επισημαίνει: «Ο αγιασμός των υδάτων της Αθήνας είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το ιστορικό μνημείο της Δεξαμενής του Αδριανού εδώ στο Κολωνάκι. Είναι ένα μνημείο 18 αιώνων και μια παράδοση 150 ετών που συνεχίζει και μας εμπνέει. Γι' αυτό και μπορούμε να προχωρήσουμε με περισσότερη αποφασιστικότητα και τόλμη για να χτίσουμε μία κοινωνία περισσότερο συμπεριληπτική, μία κοινωνία περισσότερο φωτεινή και ευημερούσα για όλες και όλους. Χρόνια πολλά».
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




