Ποτάμι: Η Ευγενία Παπαδήμα παίζει τον ύμνο της ΕE για τους υποψήφιους ευρωβουλευτές (vid)
Πρόκειται για την Ωδή στη Χαρά της 9ης Συμφωνίας του Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ευγενία Παπαδήμα, η διεθνούς φήμης σολίστ πιάνου, που ζει και εργάζεται μεταξύ Λονδίνου και Αθήνας, έπαιξε τον ύμνο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Ωδή στη Χαρά της 9ης Συμφωνίας του Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν, στην εκδήλωση που οργάνωσε το Ποτάμι για να παρουσιάσει τους υποψήφιους ευρωβουλευτές του.
Η χαρισματική Ευγενία Παπαδήμα μαγεύει τον κόσμο όπου και αν παίζει είτε είναι στην Αθήνα, είτε στο Λονδίνο, το Παρίσι, το Τόκιο, τη Ζυρίχη, τη Βουδαπέστη, την Κωνσταντινούπολη, τα Τίρανα, τη Βέρνη, τη Δρέσδη, το Ντίσελντορφ.
Και ήταν η απόλυτα ταιριαστή έκπληξη που επιφύλαξε το Ποτάμι, ένα καθαρό ευρωπαϊκό Κίνημα με υποψήφιους που προέρχονται από κάθε πρωτεύουσα των 27 ή μάλλον των 28 ακόμα, της Ευρώπης και πιστεύουν ακράδαντα πως όπως η μουσική ενώνει τους ανθρώπους το ίδιο κάνει και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



