Το μήνυμα του Ιφεάνι Ουντέζε στον πρωταθλητή ΠΑΟΚ (vid)
Ο βετεράνος κεντρικός αμυντικός θυμίθηκε τα χρόνια που αγωνιζόταν στους «ασπρόμαυρους»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ιφεάνι Ουντέζε είδε μέσω των social media όλα όσαν έγινα στην Θεσσαλονίκημε αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τον «Δικέφαλο του Βορρά» και θέλησε να στείλει ένα μήνυμα σε όλη την «ασπρόμαυρη» οικογένεια.
Το μήνυμα μέσω βίντεο ξεκίνησε με τραγούδι της κερκίδας του ΠΑΟΚ «είμαι πολύ χαρούμενος για τον ΠΑΟΚ διότι έχω υπάρξει μέλος αυτής της ομάδας.
Συγχαρητήρια στον πρόεδρο της ομάδας, στους παίκτες, στους ανθρώπους και στους φίλους του ΠΑΟΚ που κέρδισε το πρωτάθλημα. Είναι μεγάλη μου χαρά να τους βλέπω να κερδίζουν έναν τίτλο! Εχω μεγάλο σεβασμό σε όλους αυτούς» είπε μεταξύ άλλων ο Νιγηριανός.
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




