Κωνσταντοπούλου στη Βουλή: «Μην μας μεταρρυθμίζετε, μην μας σώζετε»
Η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας επιτέθηκε στην κυβέρνηση κατά τη διάρκεια της συζήτησης για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δριμεία κριτική στην κυβέρνηση άσκησε από το βήμα της Βουλής η Ζωή Κωνσταντοπούλου, στο πλαίσιο της συζήτησης του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υγείας στην Ολομέλεια.
Συγκεκριμένα, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας τόνισε ότι «η Δημόσια Υγεία αποκαθίσταται με πολύ γερή χρηματοδότηση όταν υπάρχει πολιτική βούληση, με στελέχωση, με ενίσχυση του προσωπικού - νοσηλευτικού, ιατρικού, βοηθητικού - με προσλήψεις, με αναπλήρωση των κενών οργανικών θέσεων, με σεβασμό στους ασθενείς».
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου επίσης ζήτησε να υπάρξει πραγματική νομοθετική πρωτοβουλία, με μονιμοποίηση των εποχικών πυροσβεστών δια της παράτασης της αντιπυρικής περιόδου και της κήρυξης αντιπλημμυρικής περιόδου όλη τη χρονιά.
Διαβάστε ακόμη
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




