Ανδρουλάκης: «Ποιους ευνοεί η απαξίωση και η υποβάθμιση του ΕΣΥ;»
Πυρά κατά της κυβέρνησης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση εξαπολύει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, για την κατάσταση που επικρατεί στο ΕΣΥ, μετά και την παραίτηση της διοικήτριας του νοσοκομείου Σάμου.
Όπως αναφέρει συγκεκριμένα «οι γιατροί της Σάμου κατήγγειλαν ότι η μοναδική παιδίατρος του νοσοκομείου νοσηλεύεται στην Αθήνα με συμπτώματα εγκεφαλικού λόγω των εξαντλητικών ωραρίων. Αντίστοιχη κατάσταση με υποστελεχωμένα τμήματα και υπερεφημέρευση επικρατεί σχεδόν στο σύνολο των νοσοκομείων της χώρας».
Επισημαίνει ότι η βασική δέσμευση του κ.Μητσοτάκη στη δεύτερη τετραετία ήταν πώς «όταν πήρε τα 40 δισ. του Ταμείου Ανάκαμψης, που δόθηκαν επί της ουσίας για τη δημόσια υγεία, ήταν ότι θα έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να εξασφαλίσει καλύτερες συνθήκες στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Αντ' αυτού, οι δομές δημόσιας υγείας καταρρέουν».
«Αλήθεια, κ. Μητσοτάκη, ποιους ευνοεί η απαξίωση και η υποβάθμιση του Εθνικού Συστήματος Υγείας;» υπογραμμίζει ο κ. Ανδρουλάκης.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



