Τη διαγραφή του «τραμπούκου», όπως τον χαρακτηρίζει, Λευτέρη Αυγενάκη μετά το επεισόδιο με εργαζόμενο στο «Ελ. Βενιζέλος» ζητά με ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης.Παράλληλα, ζητά από τον πρωθυπουργό «να δεσμευτεί ότι δε θα τον προστατέψει μέσω της ψήφου των βουλευτών του, όταν συζητηθεί η άρση ασυλίας του».322751_1Αναλυτικά η ανάρτηση Κασσελάκη για τον Αυγενάκη:Μη διαμαρτύρεστε «41τακατο».Μην κάνεις τη δουλειά σου «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;» «Διαφωνία και λεκτική ένταση μόνο». Η ασυλία της αλαζονείας θα τελειώσει.Εάν δεν υπήρχε το περιστατικό καταγεγραμμένο σε βίντεο κυκλώματος ασφαλείας, όλοι ξέρουμε ποια θα ήταν η κατάληξη της υπόθεσης. Σύσσωμη η ΚΟ θα καταψήφιζε την άρση ασυλίας του βουλευτή τους, αν βέβαια έφτανε ποτέ η υπόθεση στη Βουλή...Σε ποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα θα υπήρχε ανάλογο περιστατικό και ο ΠΘ δεν θα είχε ήδη αποπέμψει τον αντίστοιχο βουλευτή;Σταματήστε τις χειραγωγήσεις, τα ψέματα και τα «χαστούκια» στον ελληνικό λαό.Τώρα οφείλει ο Κ. Μητσοτάκης να διαγράψει τον τραμπούκο Αυγενάκη από την κοινοβουλευτική του ομάδα. Και βεβαίως να δεσμευτεί ότι δε θα τον προστατέψει μέσω της ψήφου των βουλευτών του, όταν συζητηθεί η άρση ασυλίας του. Καμία ανοχή.https://twitter.com/skasselakis/status/1808398223389909145