Κασσελάκης: Η διάσωση του ΕΣΥ πρώτη προτεραιότητα
Αναρτώντας μια φωτογραφία με ράντζα σε νοσοκομείο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι «αυτή η εικόνα πληγώνει την υπερηφάνεια των Ελλήνων και του κάθε πολίτη ξεχωριστά»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η διάσωση του ΕΣΥ είναι η πρώτη προτεραιότητα μας τονίζει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αναρτώντας μια φωτογραφία με ράντζα σε νοσοκομείο ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι «αυτή η εικόνα πληγώνει την υπερηφάνεια των Ελλήνων και του κάθε πολίτη ξεχωριστά» και υπόσχεται πως «αυτή η εικόνα θα γίνει το παρελθόν στο οποίο η Ελλάδα δε θα επιστρέψει ποτέ».
Η ανάρτηση
Αυτή η εικόνα πληγώνει την υπερηφάνεια των Ελλήνων και του κάθε πολίτη ξεχωριστά
Τι θλιβερή ειρωνεία, είναι από εφημερία στο νοσοκομείο που φέρει το όνομα του ιδρυτή του ΕΣΥ, Γ. Γεννηματά.
Δε χρειάζεται να υποσχεθώ.
Η ζωή είναι πάνω από τις υποσχέσεις.
Η διάσωση του ΕΣΥ και η προστασία της ανθρώπινης ζωής - των γονιών μας, των γιαγιάδων και παππούδων μας, των παιδιών μας, η δίκη μας - είναι η πρώτη προτεραιότητα για μας.
Όταν μας εξουσιοδοτήσει ο ελληνικός λαός, αυτή η εικόνα θα γίνει το παρελθόν στο οποίο η Ελλάδα δε θα επιστρέψει ποτέ.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



