Μητσοτάκης: Μεταβαίνει στην Ουάσινγκτον για συνάντηση με Μπάιντεν στον Λευκό Οίκο
Στις 4 Απριλίου το ταξίδι του πρωθυπουργού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στην Ουάσιγκτον θα μεταβεί στις 4 Απριλίου ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου θα έχει συνάντηση στο Λευκό Οίκο με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν.
Την συνάντηση του πρωθυπουργού με τον Τζο Μπάιντεν αποκάλυψε ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Τζορτζ Τσούνης, ο οποίος παρευρέθηκε στο συνέδριο «city hub events» που πραγματοποιείται στην Αλεξανδρούπολη.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παρευρεθεί σε εκδήλωση που διοργανώνεται στον Λευκό Οίκο και αφορά στην Ελληνική Επανάσταση του 1821.
Σημειώνεται ότι ο πρωθυπουργός επρόκειτο να ταξιδέψει στις ΗΠΑ στα τέλη Ιανουαρίου, ωστόσο το ταξίδι ματαιώθηκε διότι γύρισε με γρίπη από το συνέδριο του Νταβός.
Πάντως, ακόμα η ημερομηνία δεν έχει επιβεβαιωθεί από την ελληνική κυβέρνηση, ενώ πηγές από το Μαξίμου σημειώνουν ότι πράγματι έχει συζητηθεί η εν λόγω ημερομηνία.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



