Γεροβασίλη σε Κασσελάκη: Αν ανακαλέσεις το «βρείτε μου αντίπαλο» σταματάμε εδώ
Το λόγο μετά την ομιλία του Στέφανου Κασσελάκη πήρε η Όλγα Γεροβασίλη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το λόγο μετά την ομιλία του Στέφανου Κασσελάκη πήρε η Όλγα Γεροβασίλη τονίζοντας ότι «σήκωσε το γάντι» που πέταξε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ. Τόνισε ότι αν ο κ. Κασσελάκης «ανακαλέσει το “βρείτε μου αντίπαλο” σταματάμε εδώ».
«Αγαπητέ Στέφανε, εγώ σήκωσα το γάντι που πέταξες»
«Αν θέλετε να είναι αυτός ο ΣΥΡΙΖΑ… εντάξει. Στέφανε είπες “βρείτε μου αντίπαλε και πάμε”. Αν το ανακαλέσεις, σταματάμε εδώ. Αλλιώς εγώ δεν θα παραβιάσω ποτέ το καταστατικό του κόμματος. Περιμένω… Λευκές επιταγές δεν υπάρχουν. Αγαπητέ Στέφανε, εγώ σήκωσα το γάντι που πέταξες. Αν θες εκλογές σε 10 ημέρες αντιλαμβάνεσαι τι έχεις πει. Κάντες μόνος σου να δούμε», σημείωσε η ίδια.
Τότε στο βήμα ανέβηκε ο κ. Κασσελάκης και απευθύνθηκε προς τον κόσμο. «Δεν είστε σκάκι» είπε.
«Αν αποσύρεις την πρόταση σου για εκλογές, δεν έχουμε λόγο να πάμε σε εκλογές», είπε η Γεροβασίλη. «Αν αποσύρεις την υποψηφιότητα σου, δεν έχω ανάγκη να πάω σε εκλογές», απάντησε εκ νέου ο Κασσελάκης.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




