Μητσοτάκης για τον θάνατο του αστυνομικού: Η τιμωρία των δολοφόνων είναι ζήτημα τιμής
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

«Η τιμωρία των δολοφόνων του Ρέντη και το ξερίζωμα της βίας αποτελούν, πλέον, ζήτημα τιμής για την Πολιτεία και την κοινωνία», υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά την είδηση θανάτου του αστυνομικού που είχε τραυματιστεί με φωτοβολίδα.
Ολόκληρη η ανακοίνωση του πρωθυπουργού:
«Με οδύνη η Ελλάδα υποκλίνεται στην απώλεια του ήρωα αστυνομικού μας Γιώργου Λυγγερίδη. Στέκομαι με σεβασμό μπροστά στη θυσία του, την ώρα του καθήκοντος. Αλλά και στην άνιση μάχη που έδωσε, επί μέρες, μετά την άνανδρη επίθεση εναντίον του.
Η τιμωρία των δολοφόνων του Ρέντη και το ξερίζωμα της βίας αποτελούν, πλέον, ζήτημα τιμής για την Πολιτεία και την κοινωνία. Μία ιερή πρόκληση στη μνήμη του Γιώργου στην οποία θα απαντήσουμε ενωμένοι. Με ισχύ, δικαιοσύνη και συνέπεια.
Στους οικείους, τους φίλους και τους συναδέλφους του παλικαριού με το εθνόσημο απευθύνω ειλικρινή συλλυπητήρια από τα βάθη της καρδιάς μου».
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




