Κασσελάκης στην ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ: «Το Συνέδριο πρέπει να γίνει στην ώρα του» - «Οι αποχωρήσεις δεν θα φτάσουν ούτε τα 3.000 μέλη», είπε ο αναπληρωτής Γραμματέας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συνεδρίασε σήμερα η για πρώτη φορά μετά τις αποχωρήσεις των 11 βουλευτών, η Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ υπό τον Στέφανο Κασσελάκη.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ άνοιξε τις εργασίες της ΠΓ χαρακτηρίζοντας την σημερινή συνεδρίαση περισσότερο ως ανοιχτή συζήτηση ενός άτυπου πολιτικού κέντρου, καθώς την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξουν προσωπικές συναντήσεις με τα μέλη για τις χρεώσεις τους.
«Το Συνέδριο πρέπει να γίνει στην ώρα του», ανέφερε στην τοποθέτηση του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ενώ εισηγήθηκε να προχωρήσει η υλοποίηση των περιφερειακών συνεδρίων, όπως και η συγκρότηση των ομάδων εργασίας, καθώς και ο σχεδιασμός της διπλής καμπάνιας για τη στέγαση και την ακρίβεια.
«Οι αποχωρήσεις δεν θα φτάσουν ούτε τα 3.000 μέλη. Από την ροή των παραιτήσεων κρίνουμε ότι δύσκολα θα ξεπεραστεί αυτός ο αριθμός, ενώ στις Νομαρχιακές Επιτροπές φαίνεται ότι στην συντριπτική πλειονότητά τους δεν υπάρχουν ( κατά μέσο όρο) πάνω από 5 αποχωρήσεις. Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που ήταν εξ αρχής αναμενόμενες», ενημέρωσε ο Αναπληρωτής Γραμματέας του κόμματος.
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




