Γραμματέας νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ: Δεν μπορούσα να νομιμοποιήσω τη διαδικασία γι΄ αυτό αποχώρησα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Για τους λόγους της αποχώρησής του από την ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε ο γραμματέας της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, Κωνσταντίνος Βλαχάκης, σημειώνοντας πως δεν μπορούσε να νομιμοποιήσει μια διαδικασία με το μισό σώμα παρών χωρίς να έχει απαντηθεί με σαφήνεια αν το θέμα του δημοψηφίσματος για διαγραφές μελών είναι ακόμα στο τραπέζι.
«Τέθηκε εξ αρχής ότι το χθεσινό διάγγελμα και η σημερινή εισήγηση του Προέδρου έθεσαν ζητήματα οριακά και υπαρξιακά για ένα σημαντικό τμήμα της ΚΕ», σημείωσε ο κ. Βλαχάκης και πρόσθεσε:
«Η άρνηση να συζητηθούν αυτά σύντομα και να καταλήξουμε δημοκρατικά πριν μπούμε στη κύρια συζήτηση είναι απόφαση διαλυτική για το κόμμα μας. Και προφανώς το θέμα αυτό επισκιάζει και τορπιλίζει τη συζήτηση για οποιαδήποτε άλλο θέμα», για να καταλήξει:
Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, μετά και από διαβούλευση με τη γραμματεία της νεολαίας, αποφάσισα να αποχωρήσω από τη σημερινή διαδικασία.
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




