Αχτσιόγλου: Η κυβέρνηση έπνιξε σήμερα στα χημικά ανθρώπους που διαμαρτυρήθηκαν για το ξεχαρβάλωμα του «επιτελικού κράτους»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Η κυβέρνηση που αγνόησε όλες τις προειδοποιήσεις για τα έντονα καιρικά φαινόμενα, που τρία χρόνια μετά τον "Ιανό" -και ενώ ξόδεψε 700 εκατ. για ανύπαρκτα ουσιαστικά αντιπλημμυρικά έργα- άφησε τη Θεσσαλία ανοχύρωτη να υποστεί μία ολική καταστροφή», υπογραμμίζει σε ανάρτησή της η υποψήφια πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Έφη Αχτσιόγλου.
«Η κυβέρνηση που επί πέντε μέρες έχει αποδειχθεί τραγικά ανεπαρκής για να στηρίξει τους πληγέντες. Αυτή η κυβέρνηση, του κ. Μητσοτάκη, που πήγε στη Λάρισα για να προλογίσει τους υπουργούς του, έπνιξε σήμερα στα χημικά ανθρώπους που διαμαρτυρήθηκαν για το ξεχαρβάλωμα του "επιτελικού κράτους" και την ασύγγνωστη ανικανότητά της», προσθέτει.
Διαβάστε ακόμη
Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



