Αλεξανδρούπολη:Το νέο Ιωακείμειο Γηροκομείο επισκέφθηκε η Σακελλαροπούλου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το νέο Ιωακείμειο Γηροκομείο Αλεξανδρούπολης επισκέφτηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ξεναγήθηκε σε αυτό από τον Μητροπολίτη Άνθιμο.
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας συνομίλησε με φιλοξενούμενους ηλικιωμένους και μέλη του προσωπικού και ενημερώθηκε από τον Μητροπολίτη και μέλη των διοικητικών συμβουλίων του Γηροκομείου και του γειτονικού Κέντρου Φιλοξενίας Χρονίως Πασχόντων «Ο Άγιος Κυπριανός».
Η κ. Σακελλαροπούλου ρώτησε τους ηλικιωμένους πώς περνούν και εκείνοι της απάντησαν ότι περνάνε καλά, είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρέχουν και νιώθουν όλοι μία οικογένεια.
«Να μας ξανάρθετε», είπαν οι ηλικιωμένοι στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας και την χειροκρότησαν.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




