Γενοκτονία Ποντίων - Μητσοτάκης: «Υποδεχόμαστε την 19η Μαΐου, τιμώντας τον Ποντιακό Ελληνισμό - Δεν ξεχνώ!»

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για αν τιμήσει την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
«Υποδεχόμαστε την 19η Μαΐου, τιμώντας τον Ποντιακό Ελληνισμό σε κάθε γωνιά της γης. Ενισχύοντας τη θωράκιση της πατρίδας και αναβαθμίζοντας τη διεθνή της θέση. Και μετατρέπουμε σε αγώνα τις δύο λέξεις που συνοδεύουν κάθε δοκιμασία του Έθνους μας: Δεν ξεχνώ!», έγραψε ο πρωθυπουργός στην ανάρτησή του στο Twitter την οποία συνόδεψε με την παρακάτω φωτογραφία:
Υποδεχόμαστε την 19η Μαΐου, τιμώντας τον Ποντιακό Ελληνισμό σε κάθε γωνιά της γης. Ενισχύοντας τη θωράκιση της πατρίδας και αναβαθμίζοντας τη διεθνή της θέση. Και μετατρέπουμε σε αγώνα τις δύο λέξεις που συνοδεύουν κάθε δοκιμασία του Έθνους μας: Δεν ξεχνώ! pic.twitter.com/r9GYuIoo3G
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) May 19, 2022
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



