Οικονόμου για ΔΕΗ: Το τζάμπα πέθανε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Το τζάμπα πέθανε». Με αυτή τη φράση σχολίασε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης Οικονόμου τις εξελίξεις γύρω από τους λογαριασμούς ρεύματος και τις διακοπές στις οποίες προχωράει η ΔΕΗ, με αποτέλεσμα να προκληθούν έντονες αντιδράσεις στο πάνελ πρωινής εκπομπής της ΕΡΤ.
Επιμένοντας στην ουσία των λεγομένων του, ο κ. Οικονόμου εξήγησε το σκεπτικό του: «Επειδή κινούμαστε μέσα στην κοινωνία και δεν είμαστε οι πολιτικοί του γραφείου και της υψηλής διανόησης, σας λέω ότι υπάρχουν τεράστια κοινωνικά ζητήματα, ζητήματα που η κυβέρνηση πρέπει να τα δει, και λέω ότι πίσω από αυτά τα προβλήματα, δεν θα παίζουν κάποιοι το παιχνίδι τους, του τζάμπα. Αυτό».
«Η ΔΕΗ έμεινε όρθια με τη Νέα Δημοκρατία. (…) Σώσαμε τη ΔΕΗ, εξασφαλίσαμε ότι υπάρχει. Δεν μπορείτε να μιλάτε για τη ΔΕΗ κύριε Θεοχαρόπουλε. Το 2019 η ΔΕΗ ήταν συντρίμμι και προσπαθούμε να τη σώσουμε», συνέχισε απευθυνόμενος προς τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θανάση Θεοχαρόπουλο.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



