Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η ανακοίνωση
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία στον Δυτικό τομέα της Β’ Αθηνών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης θα είναι υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία στον Δυτικό τομέα Β’ Αθηνών. Ο πρώην υπουργός προστασίας του πολίτη συναντήθηκε σήμερα με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, και, στη συνέχεια, κυκλοφόρησε η σχετική ανακοίνωση.
Η ανακοίνωση
O Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης είχε το απόγευμα της Πέμπτης συνάντηση με τον πρώην Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στο Μέγαρο Μαξίμου. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ φιλικό κλίμα και έγινε συζήτηση για όλο το φάσμα των πρόσφατων εξελίξεων. Ο κ. Χρυσοχοΐδης θα είναι υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην εκλογική περιφέρεια του Δυτικού Τομέα της Β’ Αθηνών στις εθνικές εκλογές.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




