Πρόταση μομφής -Κεγκέρογλου: «Αντί για αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, γίνονται διευθετήσεις»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Το 2019 οι πολίτες απογοητευμένοι από τον ΣΥΡΙΖΑ έδωσαν εντολή στον κ. Μητσοτάκη για πράγματα που θα έφερναν σε καλύτερη κατάσταση την Ελλάδα και τους Έλληνες. Αντί όμως να αξιοποιηθούν με μια ολοκληρωμένη στρατηγική οι πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας, οι άνθρωποι της, οι ευρωπαϊκοί πόροι αναλώνονται με αδιαφάνεια και χωρίς σχέδιο. Με λίστες κονδυλίων και έργων υπό τον τίτλο Ελλάδα 2.0», ανέφερε ο βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής Βασίλης Κεγκέρογλου, κατά τη συζήτηση της πρότασης μομφής.
«Διατέθηκαν 44 δισ. για την πανδημία, χωρίς δικαιοσύνη, προτεραιότητες και στόχους και γι΄αυτό δεν έπιασαν τον ανάλογο τόπο. Αντί για αλλαγές και μεταρρυθμίσεις, γίνονται διευθετήσεις. Έτσι χάνονται πόροι ευκαιρίες για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Σήμερα 30 μήνες μετά τη διακυβέρνηση της ΝΔ, την εγκαλούμε για τα απογοητευτικά στοιχεία στους οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες», τόνισε ο κ. Κεγκέρογλου και συνέχισε:
«Τα ελλείμματα αυξάνονται, το δημόσιο χρέος, το ιδιωτικό χρέος, οι υποχρεώσεις του δημοσίου προς τους πολίτες. Τα εισοδήματα μειώνονται, η φτώχεια αυξάνεται και διευρύνονται οι κοινωνικές ανισότητες. Τα μερίδια της αγοράς συγκεντρώνονται σε όλο και λιγότερα χέρια, οι μικρομεσαίοι συρρικνώνονται και εντείνεται η αδικία στη φορολόγηση».
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




