• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Αποκαρδιωτικές εικόνες στο Ακραίφνιο μετά τη φωτιά: Στάχτη κτηνοτροφική μονάδα με ζώα, καλλιέργειες και ένα σπίτιΠολιτικός «σεισμός» στη Βρετανία: Η υπερπαραγωγή Μπέρναμ, το παρασκήνιο και το μεγάλο ερώτημαΣε κρίσιμη κατάσταση στο Γεννηματάς ο απεργός πείνας για τα Προσφυγικά Αριστοτέλης Χαντζής - «Δεν υποχωρούμε»Δολοφονία Λεβεντάκη: Τη σοκαριστική ομολογία του δράστη επιβεβαιώνουν οι ιατροδικαστές - Τι ψάχνουν τώρα οι Αρχές
δημοφιλές τώρα: Ξεμένουν από προσωπικό τα νοσοκομεία της Αθήνας - Οι λιγοστές προσλήψεις και τα μεγάλα κενά
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   27.01.2022 09:22
Newsroom
Newsroom

Προκλητική δήλωση από τον Στέφανο Μάνο για Αττική Οδό: «Οι οδηγοί θα έπρεπε να πληρώσουν αποζημίωση 2.000 ευρώ»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ / Intime news
ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ / Intime news
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Σε δηλώσεις οι οποίες ήδη προκαλούν αντιδράσεις προέβη ο Στέφανος Μάνος υποστηρίζοντας ότι αντί για αποζημίωση, οι οδηγοί που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό θα έπρεπε να πληρώσουν. «Υπήρξε υστερία με την κακοκαιρία. Σε άλλες χώρες η αντιμετώπιση από τα ΜΜΕ είναι εντελώς διαφορετική. Δείτε τι συνέβη πριν από λίγο καιρό στην Αμερική όπου είχαμε αντίστοιχους εγκλωβισμένους», ανέφερε ο πρώην υπουργός Στέφανος Μάνος, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6.

«Βιαστήκαμε να δώσουμε αποζημιώσεις σε οδηγούς που δεν είχαν αλυσίδες και είχαν φθαρμένα λάστιχα, κανονικά αυτοί θα έπρεπε να πληρώσουν αποζημίωση 2.000 ευρώ για το μεγάλο πρόβλημα που προκάλεσαν στους δρόμους», επισήμανε μεταξύ άλλων ο κ. Μάνος, προκαλώντας αίσθηση με την τοποθέτησή του.

Δεν μπορούσε η Αττική Οδός να απαγορεύσει την κυκλοφορία φορτηγών, όφειλε να ζητήσει την άδεια από το υπουργείο, σχολίασε ο Στέφανος Μάνος.

Λίγο αργότερα, ο κ. Μάνος επανήλθε και έκανε την ακόλουθη ανάρτηση στο Fb:

https://www.facebook.com/stefanos.manos.1/posts/10218999170043348

Ο κ. Μάνος βγήκε αργότερα και στην εκπομπή του Open, Ώρα Ελλάδος όπου επέμεινε στην άποψή του. 

Διαβάστε ακόμη

Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα

Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο

Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή

Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • εγκλωβισμένοι
  • Αττική Οδός
  • κακοκαιρία
  • ειδήσεις τώρα
  • Στέφανος Μάνος
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr