Δείπνο Μητσοτάκη με τον πρόεδρο του ισπανικού Λαϊκού Κόμματος Πάμπλο Κασάδο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε δείπνο με τον ηγέτη της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην Ισπανία και Πρόεδρο του Λαϊκού Κόμματος, Πάμπλο Κασάδο.
Εστίασαν, μεταξύ άλλων, στην πανδημία και τους εμβολιασμούς, στο Ταμείο Ανάκαμψης και στην πορεία της ευρωπαϊκής οικονομίας σημειώνοντας την ανάγκη για εμβάθυνση της ευρωπαϊκής αμυντικής συνεργασίας.
Όσον αφορά το μεταναστευτικό, οι δύο άνδρες συμφώνησαν στην ανάγκη για χάραξη κοινής μεταναστευτικής πολιτικής στην ΕΕ τονίζοντας ότι οι δυο χώρες αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις. Αναφέρθηκαν δε στη σημασία του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του κράτους Δικαίου από όλες τις χώρες της περιοχής.
Συζήτησαν ακόμη για την τουρκική προκλητικότητα και τις πρόσφατες αποφάσεις της ισπανικής κυβέρνησης Σάντσεθ να προχωρήσει σε πώληση αμυντικού υλικού στην Άγκυρα. Μάλιστα, ο Πάμπλο Κασάδο υπεραμύνθηκε της εδαφικής ακεραιότητας των χωρών μελών της ΕΕ και τόνισε την ανάγκη αλληλεγγύης ανάμεσα στα κράτη μέλη, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Στο δείπνο ήταν παρόντες, επίσης, ο Βουλευτής και Γραμματέας Διεθνών Σχέσεων της ΝΔ, Τάσος Χατζηβασιλείου και η Ισπανίδα ομόλογός του Βαλεντίνα Μαρτίνεθ.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




