Κορονοϊός: Εξιτήριο για τον Προκόπη Παυλόπουλο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» ο πρώην πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, όπου είχε εισαχθεί χθες, Σάββατο.
Κατά πληροφορίες ο πρώην Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος πήρε εξιτήριο από το «ΓΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ» και επιστρέφει στην οικία του, μετά το πέρας σειράς προληπτικών εξετάσεων τα αποτελέσματα των οποίων υπήρξαν απολύτως ικανοποιητικά.
Η ανακοίνωση του νοσοκομείου
«Σήμερα 07/11/2021 και ώρα 13:30 εξήλθε από το Γ.Ν.Α. «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ» ο πρώην Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, Καθηγητής Κος Προκόπιος Παυλόπουλος, ο οποίος εισήχθη χθες 06/11/2021 για προληπτικούς λόγους.
Ο πρώην ΠτΔ υποβλήθηκε σε πλήρη κλινικό-εργαστηριακό και απεικονιστικό έλεγχο, οι εξετάσεις είναι πολύ καλές και κρίθηκε από τον θεράποντα ιατρό του ότι μπορεί να εξέλθει από το Νοσοκομείο και να παραμείνει στο σπίτι του. Η κατάσταση της υγείας του πρώην Προέδρου είναι πολύ καλή».
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Παυλόπουλος διαγνώστηκε την Παρασκευή με κορονοϊό.
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




