Απεργία - Κουτσούμπας: Το νομοσχέδιο είναι καταδικασμένο στη συνείδηση των εργαζομένων
Δήλωση του ΓΓ του ΚΚΕ για το εργασιακό νομοσχέδιο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για απονομιμοποίηση στη συνείδηση των εργαζομένων έκανε λόγο ο Δημήτρης Κουτσούμπας, σε δήλωσή του αναφορικά με το εργασιακό νομοσχέδιο.
Ο ΓΓ του ΚΚΕ που συμμετέχει στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ τόνισε ότι «ό,τι και να κάνει η κυβέρνηση το νομοσχέδιο αυτό είναι καταδικασμένο στη συνείδηση των εργαζομένων».
Ολόκληρη η δήλωση του Δημήτρη Κουτσούμπα
Ό,τι και να κάνει η κυβέρνηση το νομοσχέδιο αυτό είναι καταδικασμένο στη συνείδηση των εργαζομένων. Τον τελικό λόγο πλέον έχουν οι εργάτες και οι εργάτριες, οι νέοι και οι νέες, που αν καταλάβουν και συνειδητοποιήσουν τη δύναμη τους, μπορούν να το αχρηστεύσουν, μπορούν να το στείλουν εκεί που ανήκει, στα σκουπίδια. Για να μη ζήσουν μια ζωή σκλάβου τον 21ο αιώνα.
Μαζική η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ
Σημειώνεται ότι η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ είναι αρκετά μαζική, με τον κόσμο να έχει γεμίσει το μήκος της Πανεπιστημίου.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



