Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε «επιθεώρηση» σε εμπορικά κέντρα
Τι είδε και τι διαπίστωσε ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης κατά την επίσκεψή του σε Εμπορικά Κέντρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίσκεψη σε εμπορικά κέντρα έκανε κατά την πρώτη ημέρα της επαναλειτουργίας τους, σήμερα Σάββατο 24 Απριλίου, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.
Όπως έγραψε στα μέσα κοινωνικης δικτύωσης ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης: «Πήγα σε μερικά από τα μεγάλα Εμπορικά Κέντρα που ανοίξαμε σήμερα. Θέλω να συγχαρώ για την τήρηση των μέτρων και τους πελάτες και τις επιχειρήσεις. Παρά την βροχή η κίνηση στα μαγαζιά είχε ξεκινήσει αλλά όλα κυλούν ομαλά. Αν κάνουμε όλοι μας το εμβόλιο όλα θα πάνε καλά»
Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης: Επιστρέφουμε στη μεσαία τάξη αυτά που της πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ
Διαβάστε ακόμη
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Βίντεο ντοκουμέντο: Τέσσερις νεαροί ληστεύουν 18χρονα δίδυμα στο μετρό - Άρπαξαν σταυρούς με τη βία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



